در این مقاله با تمرکز بر حریم خصوصی بهعنوان یکی از عناصر اخلاق رسانهای، به بزنگاههای اخلاقی در فضای مجازی پرداخته میشود. منظور از بزنگاههای اخلاقی، لحظة تصمیمگیری برای انتشار، لایک یا انتشار مجدد محتوای آنلاین است که یک چالش اخلاقی در خصوص افشای حریم خصوصی دیگران را در بردارد. با توجه به این که افشای حریم خصوصی افراد میتواند آسیبهای جبرانناپذیری بر افراد داشته باشد، لازم است همة کاربران بهمنظور ایجاد فضای آنلاین سالمتر نسبت به این بزنگاهها حساس باشند و به تأثیر احتمالی انتشار هر متن آنلاین، پیش از انتشار آن بیندیشند...