1
دانشجوی کارشناسی ارشد ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس
2
دانشیار گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس
3
دانش آموخته دکتری ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس
چکیده
همهگیری کووید1۹ باعث تغییرات اساسی در همهی ابعاد زندگی انسان شده است، بهگونهای که مردم جهان در حال تجربهی دوران نوینی از حیات اجتماعی همراه با چالشهای آن هستند. در این شرایط، بسیاری از نظامهای آموزشی ازجمله نظام آموزش کشاورزی تحتفشارهای روانی بهطور ناگهانی ناگزیر به استفاده از آموزش مجازی شدهاند تا بتوانند آموزش و یادگیری را ادامه بدهند. با توجه به اهمیت نقش آموزشگران در سیستمهای آموزشی، لازم است که آموزشگران تابآور شوند تا در شرایط بحرانی بتوانند از مشکلات و چالشها عبور کنند و با شرایط جدید سازگار شوند.
غیاثوند, مریم, عباسی, عنایت, & سعدوندی, مهسا. (1400). تحلیل تابآوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همهگیری کووید 19. دلتا, 2(4), 88-90.
MLA
مریم غیاثوند; عنایت عباسی; مهسا سعدوندی. "تحلیل تابآوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همهگیری کووید 19", دلتا, 2, 4, 1400, 88-90.
HARVARD
غیاثوند, مریم, عباسی, عنایت, سعدوندی, مهسا. (1400). 'تحلیل تابآوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همهگیری کووید 19', دلتا, 2(4), pp. 88-90.
VANCOUVER
غیاثوند, مریم, عباسی, عنایت, سعدوندی, مهسا. تحلیل تابآوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همهگیری کووید 19. دلتا, 1400; 2(4): 88-90.