نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایش‌های بالینی روش حمله به بیماری باهوش سرطان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 33-34]
  • آسان‌مرگی- بیمار- پزشکی- اخلاق- پیامدگرایی- وظیفه‌گرایی آسان‌مرگی، آری یا نه؟ [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 37-39]
  • آسیب‌شناسی نسبت هنر با توسعه اجتماعی؛ مطالعه موردی تئاتر و سینمای پس از انقلاب ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 32-34]
  • آگاهی خارج از مغز مرگ بعد از زندگی، زندگی بعد از مرگ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 52-54]
  • آلزایمر دنیای باکتریایی روده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 33-36]
  • آموزش چرا باید کودکان برنامه‌نویسی یاد بگیرند؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-54]
  • آموزش رفاه تحلیل تاب‌آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه‌گیری کووید 19 [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 88-90]
  • آنلاین تحلیل تاب‌آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه‌گیری کووید 19 [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 88-90]

ا

  • ابهام مهارت تحمل ابهام؛ قدم برداشتن در مه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 59-61]
  • اختلالات روانی همه‏ی ما مجرمیم اما یک مجرم بی گناه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 39-41]
  • ادبیات ادبیات و علوم پزشکی؟ چه خوف! [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 55-58]
  • اراده مغز وسوسه‌هایمان را کنترل میکند یا وسوسه‌ها مغزمان را؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 37-39]
  • استرس قاتل خاموش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 56-58]
  • استقرا آیا ادبیات علم است؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-43]
  • اسکرچ چرا باید کودکان برنامه‌نویسی یاد بگیرند؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-54]
  • الکل برای پیشگیری از ابتلا به کووید19 از چه دستکشی استفاده کنیم؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 58-60]
  • الگو بحران هویت جوان ایرانی؛ مهر فراموش شده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 69-71]
  • امنیت دنیای مرموز دارک‏وب [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 71-74]
  • امواج الکترومغناطیس بمب‌های الکترومغناطیسی؛ حملة خاموش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 40-43]
  • انتزاع آیا ادبیات علم است؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-43]
  • انجمن اهدای عضو می‌شود زندگی را هدیه داد [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 62-64]
  • انکارکنندگان این دگرگونی سریع‌تر از تاریخ است؛ از چیستی تغییرات اقلیم تا آمادگی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 44-47]
  • اهدای عضو می‌شود زندگی را هدیه داد [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 62-64]
  • ایران سگ‌های ولگرد؛ چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 52-55]
  • ایران باستان روش‌های درمان در ایران باستان (دانشگاه- بیمارستان جندی‌شاپور) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 48-51]
  • اینترنت دنیای مرموز دارک‏وب [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 71-74]

ب

  • بازی گیمیفیکیشن و تاثیرآن بر انسان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-44]
  • بازیافت پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 67-70]
  • بازی سازی گیمیفیکیشن و تاثیرآن بر انسان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-44]
  • بازی‌های‌المپیک فوتبال یا قدرت نرم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 72-76]
  • باکتری دنیای باکتریایی روده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 33-36]
  • بحران تحلیل تاب‌آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه‌گیری کووید 19 [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 88-90]
  • برنامه ‏ریزی تحلیل تاب‌آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه‌گیری کووید 19 [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 88-90]
  • بمب الکترومغناطیسی بمب‌های الکترومغناطیسی؛ حملة خاموش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 40-43]
  • بهداشت روش‌های درمان در ایران باستان (دانشگاه- بیمارستان جندی‌شاپور) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 48-51]
  • بیت کوین دنیای مرموز دارک‏وب [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 71-74]

پ

  • پروبیوتیک دنیای باکتریایی روده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 33-36]
  • پریشانی چگونه خودم بمانم؟ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-71]
  • پزشکی روش‌های درمان در ایران باستان (دانشگاه- بیمارستان جندی‌شاپور) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 48-51]
  • پزشکی ادبیات و علوم پزشکی؟ چه خوف! [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 55-58]
  • پلاستیک پلاستیک؛ فرصت یا تهدید؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 48-51]
  • پلاستیک پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 67-70]
  • پلی‏اتیلن برای پیشگیری از ابتلا به کووید19 از چه دستکشی استفاده کنیم؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 58-60]
  • پیشگیری از جرم همه‏ی ما مجرمیم اما یک مجرم بی گناه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 39-41]
  • پیوند اقتصادی عقلانیت؛ شالودۀ مهاجرپذیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 63-65]
  • پیوند عاطفی عقلانیت؛ شالودۀ مهاجرپذیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 63-65]
  • پیوند عقلانی عقلانیت؛ شالودۀ مهاجرپذیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 63-65]

ت

  • تحصیل تحصیل؛ تفریح یا حرفه؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 60-62]
  • تعامل قوانین آسیموف در قرن تعامل انسان و ربات‌های هوشمند [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 47-50]
  • تعلیق مرگ بعد از زندگی، زندگی بعد از مرگ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 52-54]
  • تغیر اقلیم این دگرگونی سریع‌تر از تاریخ است؛ از چیستی تغییرات اقلیم تا آمادگی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 44-47]
  • تغییر اقلیم رازهای عصر یخبندان [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 61-63]
  • تفریح تحصیل؛ تفریح یا حرفه؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 60-62]
  • تفکر مشترک با ‏هم‌‏آفرینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 80-82]
  • توانمندی زنان از (ز) تا (نان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 83-85]
  • توسعة اجتماعی نسبت هنر با توسعه اجتماعی؛ مطالعه موردی تئاتر و سینمای پس از انقلاب ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 32-34]

ج

  • جام جهانی فوتبال فوتبال یا قدرت نرم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 72-76]
  • جدایی چگونه خودم بمانم؟ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-71]
  • جرم همه‏ی ما مجرمیم اما یک مجرم بی گناه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 39-41]
  • جستار روایی ادبیات و علوم پزشکی؟ چه خوف! [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 55-58]
  • جهش ژنتیکی روش حمله به بیماری باهوش سرطان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 33-34]
  • جوان ایرانی بحران هویت جوان ایرانی؛ مهر فراموش شده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 69-71]

چ

  • چاشنی انفجاری بمب‌های الکترومغناطیسی؛ حملة خاموش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 40-43]
  • چخوف ادبیات و علوم پزشکی؟ چه خوف! [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 55-58]

ح

خ

  • خواب انسان و رویا: در جست‌وجوی معنا [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-47]
  • خودپنداره چگونه خودم بمانم؟ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-71]
  • خودشناسی رهایی از خود کاذب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 66-68]
  • خود مراقبتی مغز وسوسه‌هایمان را کنترل میکند یا وسوسه‌ها مغزمان را؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 37-39]

د

  • دارک‏وب دنیای مرموز دارک‏وب [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 71-74]
  • داستان همدلی با شخصیت‌های خیالی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 44-46]
  • داستان سرایی گیمیفیکیشن و تاثیرآن بر انسان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-44]
  • دانشگاه تحلیل تاب‌آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه‌گیری کووید 19 [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 88-90]
  • دختر و پسر کلیشه‌های جنسیتی قالبی برای ساخت شخصیت آدم ‏آهنی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 65-67]
  • درمان روش‌های درمان در ایران باستان (دانشگاه- بیمارستان جندی‌شاپور) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 48-51]
  • دیابت – اثرات روحی – تجربه شخصی – مرگ شیرین مرگ شیرین:‌ یک تجربه عمیقا شخصی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 40-42]
  • دیپ فیک- تکنولوژی- الگوریتم شبکة مولد تخاصمی اگه میتونی منو بگیر! [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-25]
  • دیپلماسی فوتبال یا قدرت نرم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 72-76]
  • دیپلماسی‌ عمومی فوتبال یا قدرت نرم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 72-76]
  • دیپلماسی ‌ورزشی فوتبال یا قدرت نرم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 72-76]
  • دیپ وب دنیای مرموز دارک‏وب [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 71-74]

ذ

  • ذهن‌آگاهی مهارت تحمل ابهام؛ قدم برداشتن در مه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 59-61]

ر

  • رابط- انسان- ماشین- هوش مصنوعی- نورالینک آیندة رابط‌های انسان-ماشین چگونه خواهد بود؟ [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 20-22]
  • رابطه چگونه خودم بمانم؟ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-71]
  • راشیتیسم ویتامین نور [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 64-66]
  • راه مقابله با استرس قاتل خاموش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 56-58]
  • رباتیک قوانین آسیموف در قرن تعامل انسان و ربات‌های هوشمند [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 47-50]
  • رژیم غذایی ویتامین نور [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 64-66]
  • روده دنیای باکتریایی روده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 33-36]
  • روش علمی آیا ادبیات علم است؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-43]
  • رویا انسان و رویا: در جست‌وجوی معنا [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-47]

ز

  • زنان زنان از (ز) تا (نان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 83-85]
  • زندگی زنان از (ز) تا (نان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 83-85]
  • زیست‌شناسی حفاظت سگ‌های ولگرد؛ چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 52-55]

س

  • سرطان روش حمله به بیماری باهوش سرطان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 33-34]
  • سفر فضایی فرار از نقطه‏‌ی آبی کمرنگ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 35-38]
  • سگ ولگرد سگ‌های ولگرد؛ چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 52-55]
  • سوسک حمام سوسک‌ها و سوسری‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 55-57]
  • سیلک رود دنیای مرموز دارک‏وب [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 71-74]
  • سیملوله بمب‌های الکترومغناطیسی؛ حملة خاموش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 40-43]
  • سینرژی با ‏هم‌‏آفرینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 80-82]

ش

  • شخصیت‌های خیالی همدلی با شخصیت‌های خیالی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 44-46]
  • شفقت مهارت تحمل ابهام؛ قدم برداشتن در مه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 59-61]
  • شواهد گرمایش این دگرگونی سریع‌تر از تاریخ است؛ از چیستی تغییرات اقلیم تا آمادگی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 44-47]

ع

  • علم آیا ادبیات علم است؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-43]
  • علوم انسانی ادبیات و علوم پزشکی؟ چه خوف! [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 55-58]
  • علوم انسانی سلامت ادبیات و علوم پزشکی؟ چه خوف! [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 55-58]

ف

  • فرصت‌آفرینی- آینده‌پژوهی- دایرة طلایی دایرة فرصت آفرینی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 35-36]
  • فرهنگ بحران هویت جوان ایرانی؛ مهر فراموش شده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 69-71]
  • فروید رهایی از خود کاذب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 66-68]
  • فروید انسان و رویا: در جست‌وجوی معنا [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-47]
  • فشارخون بالا قاتل خاموش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 56-58]
  • فقر همه‏ی ما مجرمیم اما یک مجرم بی گناه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 39-41]
  • فناوری‌های هوشمند قوانین آسیموف در قرن تعامل انسان و ربات‌های هوشمند [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 47-50]
  • فیلم همدلی با شخصیت‌های خیالی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 44-46]

ق

  • قدرت زنان از (ز) تا (نان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 83-85]
  • قرنطینه روش‌های درمان در ایران باستان (دانشگاه- بیمارستان جندی‌شاپور) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 48-51]
  • قطب رازهای عصر یخبندان [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 61-63]
  • قوانین آسیموف قوانین آسیموف در قرن تعامل انسان و ربات‌های هوشمند [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 47-50]

ک

  • کاهش دما رازهای عصر یخبندان [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 61-63]
  • کد نویسی چرا باید کودکان برنامه‌نویسی یاد بگیرند؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-54]
  • کسب‌وکار با ‏هم‌‏آفرینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 80-82]
  • کلاین رهایی از خود کاذب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 66-68]
  • کلونی سازی فرار از نقطه‏‌ی آبی کمرنگ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 35-38]
  • کلیشه‌های جنسیتی کلیشه‌های جنسیتی قالبی برای ساخت شخصیت آدم ‏آهنی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 65-67]
  • کما می‌شود زندگی را هدیه داد [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 62-64]

گ

  • گرمایش جهانی این دگرگونی سریع‌تر از تاریخ است؛ از چیستی تغییرات اقلیم تا آمادگی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 44-47]
  • گرمایش زمین رازهای عصر یخبندان [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 61-63]
  • گروه مخاطبین هدف گیمیفیکیشن و تاثیرآن بر انسان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-44]
  • گونه سوسک‌ها و سوسری‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 55-57]
  • گونه های مهاجم سگ‌های ولگرد؛ چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 52-55]
  • گیمیفیکیشن گیمیفیکیشن و تاثیرآن بر انسان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-44]

ل

  • لاتکس برای پیشگیری از ابتلا به کووید19 از چه دستکشی استفاده کنیم؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 58-60]
  • لوب پیشانی مغز وسوسه‌هایمان را کنترل میکند یا وسوسه‌ها مغزمان را؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 37-39]

م

  • مجازات همه‏ی ما مجرمیم اما یک مجرم بی گناه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 39-41]
  • محیط زیست پلاستیک؛ فرصت یا تهدید؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 48-51]
  • محیط زیست سگ‌های ولگرد؛ چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 52-55]
  • مدیریت پسماند پلاستیک؛ فرصت یا تهدید؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 48-51]
  • مدیریت پسماند پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 67-70]
  • مرگ مرگ بعد از زندگی، زندگی بعد از مرگ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 52-54]
  • مرگ‌اندیشی مهارت تحمل ابهام؛ قدم برداشتن در مه [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 59-61]
  • مرگ مغزی می‌شود زندگی را هدیه داد [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 62-64]
  • مغز مغز وسوسه‌هایمان را کنترل میکند یا وسوسه‌ها مغزمان را؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 37-39]
  • مغز کلیشه‌های جنسیتی قالبی برای ساخت شخصیت آدم ‏آهنی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 65-67]
  • مهاجرپذیری عقلانیت؛ شالودۀ مهاجرپذیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 63-65]
  • مهر بحران هویت جوان ایرانی؛ مهر فراموش شده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 69-71]
  • میان‌رشته ادبیات و علوم پزشکی؟ چه خوف! [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 55-58]
  • میکروپلاستیک پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 67-70]

ن

  • ناخودآگاه انسان و رویا: در جست‌وجوی معنا [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-47]
  • نجات انسان می‌شود زندگی را هدیه داد [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 62-64]
  • نجوم فرار از نقطه‏‌ی آبی کمرنگ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 35-38]
  • نرمی استخوان ویتامین نور [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 64-66]
  • نوآوری با ‏هم‌‏آفرینی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 80-82]
  • نور خورشید ویتامین نور [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 64-66]
  • نوروساینس همدلی با شخصیت‌های خیالی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 44-46]
  • نورون آینه‌ای همدلی با شخصیت‌های خیالی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 44-46]
  • نوع‌دوستی می‌شود زندگی را هدیه داد [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 62-64]

و

  • ورزش فوتبال یا قدرت نرم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 72-76]
  • وسوسه مغز وسوسه‌هایمان را کنترل میکند یا وسوسه‌ها مغزمان را؟ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 37-39]
  • ویتامین د ویتامین نور [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 64-66]
  • ویروس برای پیشگیری از ابتلا به کووید19 از چه دستکشی استفاده کنیم؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 58-60]
  • وینیکات رهایی از خود کاذب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 66-68]
  • وینیل برای پیشگیری از ابتلا به کووید19 از چه دستکشی استفاده کنیم؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 58-60]

ه

  • همدلی همدلی با شخصیت‌های خیالی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 44-46]
  • هنر نسبت هنر با توسعه اجتماعی؛ مطالعه موردی تئاتر و سینمای پس از انقلاب ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 32-34]
  • هنر آیا ادبیات علم است؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-43]
  • هوش و استعداد کلیشه‌های جنسیتی قالبی برای ساخت شخصیت آدم ‏آهنی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 65-67]
  • هویت بحران هویت جوان ایرانی؛ مهر فراموش شده [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 69-71]
  • هویت چگونه خودم بمانم؟ [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-71]

ی

  • یادگیری چرا باید کودکان برنامه‌نویسی یاد بگیرند؟ [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-54]