TY - JOUR ID - 82669 TI - گیمیفیکیشن و تاثیرآن بر انسان JO - دلتا JA - DELTA LA - fa SN - AU - صداقتی جهرمی, محمد AD - کارشناسی مدیریت صنعتی دانشگاه هرمزگان Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 2 IS - 3 SP - 42 EP - 44 KW - گیمیفیکیشن KW - بازی سازی KW - گروه مخاطبین هدف KW - داستان سرایی KW - بازی DO - N2 -  با افزایش رقابت در دنیای دیجیتال میان نشانگان تجاری، تولید محتوا باید به شیوه‌های نوین و جذاب‌تری صورت بگیرد. اگر قصد دارید از رقبایتان جلوتر باشید باید تمایز ایجاد کنید و این تمایز در دنیای امروز با گیمیفیکیشن ایجاد می‌شود. با این روش است که می‌توانید مخاطبان را جذب کنید، آن‌ها را مجاب کنید تا شما را به دوستانشان معرفی کنند و به‌این‌ترتیب بر سر زبان‌ها بیفتید. از سوی دیگر مهم­ترین اهمیت گیمیفیکیشن در افزایش میزان تعامل و مشارکت مخاطبان است که باعث می‌شود مخاطب شما را بهتر بشناسد و روی شما حساب ویژه­ای باز کند. UR - https://uttedsj.ut.ac.ir/article_82669.html L1 - https://uttedsj.ut.ac.ir/article_82669_5f7ca55cc113a17b7502e5a94e87445b.pdf ER -